Hand Bouquet for Wedding / Engagement

Salam ceria,

Kali ini entry ina lain dari yang lain. Mcm biasa masih menggunakan kain felt, tetapi bukan keychain, bukan note book, bukan pencil case, bukan hp charm, bukan bookmark, bukan brooch.. Semuanya bukan.. Habis tu apa? :D relaks..jangan tension2.. Jap lagi ina bagitau.

Idea ni ina dapat memandangkan kawan-kawan ina skrg ni ramai yang sudah menukar status. Dari single ke tunang orang.. Ada yang menjadi isteri orang.. Jadi ina mendapat satu idea untuk menghasilkan Hand Bouquet.

hand bouquet roses
 Ini lah hasilnya Hand bouquet Ina kali pertama. Apa macam? Berkenan tak? Hihi.. Actually ini pun sebenarnya sentuhan dari mama ina, mama ina adjust situ sana sini (eh , mcm lagu siti nurhaliza pula) maka inilah hasilnya.

So, lepas ni kalau ada majlis pertunangan ke perkahwinan ke...bolehlah tempah Hand Bouquet dengan Ina. bukan sahaja untuk bakal pengantin, flower girls pun boleh buat juga, nanti kalau ina dah buat.. Ina akan share ya..

hand bouquet roses
Selain Hand bouquet roses, ina ada buat kelainan sikit untuk yang kedua ni, Fancy Hand bouquet. Keistimewaannya fancy hand bouquet  ni adalah, setiap kuntuman boleh dijadikan brooch. menarikkan? tp hanya hand bouquet ini sahajalah ina buat. First come first serve... jadi siapa yang minat cepat2lah grab..




Terima Kasih sudi mengikuti Ina Koleksi. Suka?? sudi-sudikan la klik Like =)

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT @ 2011-2012. ALL RIGHTS RESERVED BY INA KOLEKSI